Thursday, August 18, 2011

AKU TIDAK TAHU MENGAPA ! !

Assalammualaikum

Aku tidak tahu mengapa  jari jemari aku yang cute miut ini menSHUFFLEkan diri mereak di papan kekunci laptop aku nii.

Aku tidak tahu mengapa jari jemari aku begitu  asyik  sekali menari  tarian joget lambak di papan kekunci laptop aku nii.

Aku tidak tahu mengapa muka aku terlalu kacak ketika kerap-kerap meneran di dalam jamban

Aku tidak tahu mengapa hati ku ini terlalu terpaut pada seseorang.

Aku tidak tahu mengapa ada perasaan cinta tiba-tiba hadir didalam hati sanubari ku yang comel ini...

Aku tidak tahu mengapa aku terlalu kaku untuk melafazkannya..

Aku tidak tahu mengapa jantungku berdegup lagu ketika berdampingan  dengannya..

Aku tidak tahu sama ada beliau berperasaan sebegitu juga atau sebaliknya

Aku tidak mahu berjauhan dengannya kerana aku...kerana aku....(spechless lah pulak)..

Aku tidak tahu mengapa aku terlalu poyo menulis entry seperti ini..damm  it ! ! ! !

~ TAMAT~

P/S:Haha..no copy2 yeah..klu nk copy gak..copy la..x salah pon...kbyee...

No comments:

Post a Comment

Play