Thursday, July 14, 2011

Nyamuk VS Zakwan

Korang kenal tak benda nie. Ekh silap. BINATANG nie??!
Sumpah aku sekarang tengah fight fight dengan dia nie. Macam macam ikhtiar aku da buat.
Tinggal belum tikam dia dekat perut je lagi. Aku tak dapat nak update blog sebab aku tengah fight laa dengan dia nie. Haiisshh !

Bayangkanlaa hari hari aku kena derma darah secara haram dekat dia nie. Memang miskin darah laa aku lama lama.
Korang tahu, nyamuk sekarang nie egreasif doe. Sebab?
Aku pukul dia, dia lari sekejap, dia datang balik, aku pukul lagi, dia lari lagi. 
Lepas tu dia geram, dia serang aku balik tanpa kesian. Apa kes??
Bukan sahaja dalam bilik tau nyamuk nyamuk nie berkeliaran, dalam kelas pon ada. Hambbooii!
Musim ke??
Tak cukup nak membintat kan badan aku, dia boleh pula nak gigit ketiak nie, ada gak aku kepit kang.
Baru tak bernafas. Mampus kau !

Aku guna ubat nyamuk sembur sembur pon tak jalan beb. Guna yang karen pon tak jalan juga weyh.
Nie paling last laa. Paling last cara yang boleh aku buat. Dengan berbekalkan RM1.60 je. 
Aku pergi kedai cina yang hot dekat kolej aku, Soon Hin. Aku beli ubat nyamuk lingkaran api..

Yeeaahhh ! Ini paling mujarab laa aku cakap kat korang. Dalam satu bilik, aku pasang dua. Satu untuk aku sorang je. Lagi satu kongsi.
HAHA. Aku rasa nikmat tidur yang mencukupi tanpa sebarang garu garu-an.
Thanks ubat nyamuk lingkaran api. I really love you now <3

Say no to nyamuk ! Now, Nyamuk vs. Zakwan, Wan is the winner oke. Done !


No comments:

Post a Comment

Play